jejak kaki

follow n dashboard

link pelangi

cursors bubble

salji hitam

hujan love

talking to the moon


Click here for Myspace Layouts

Cinta berputik semula ?




Assalamualaikum. .

Ya Allah, aku sendiri pun taktahu nak gambarkan perasaan aku harini. Sangat-sangat keliru bila kita dah cuba untuk lupakan orang yang kita cinta dan orang tu tiba-tiba datang semula. Aku sendiri pun taktahu tujuan asal dia , tapi aku tak suka bila perasaan ni hadir semula. Aku tak nak sakit lagi tapi rasa sayang hadir juga. Arggghhh ! Benciiiiiiiiiiiiiiiiii. . Walaupun dia cuma nak tanya khabar tapi semua tu buat hati aku rasa lain. Berbanding apa yang aku dah cakap sebelum ni,aku dah lupakan dia tapi kenapa perasaan ni hadir juga . Aku harap tu cuma perasaan aku then esok bila aku bangun tidur semua perasaan tu hilang semula.Inshallah.



munajahah,

TERIMAKASIH KERANA SUDI MEMBACA :)

0 comments:

Post a Comment

copyright@segala yang tercatat diatas semuanya hak milik munn naja